8/05/2013

Part Time Believer



Hei,
tulin pikapostaamaan kuulumisia vaikka kuvia löytyiskin aika paljon. Väsyttää vaan sen verran ettei silmät meinaa pysyä auki niin postailen sit vaikka pian lisää :) Kuvat on siis ei tältä vaan sitä edeltävältä viikonlopulta kun olin Ellillä yökylässä. Oli tosi ihana viikonloppu. Lauantaina hostäiti heitti mut Ellille iltapäivällä mun netball pelin jälkeen joka me hävittiin (nyyhh..). Elli esitteli mulle niiden jätti talon, syötiin iltaruoaksi tosi aussi tyylillä sausage rolleja ja bbq saucea ja sen jälkeen suunnattiin jäähallille luistelemaan. Oli kiva päästä jäälle piiiiiitkän tauon jälkeen, ja olikin aika haastavaa pysyä pystyssä (ok mut se johtu niistä tylsistä vuokra muoviklöntti luistimista). Sunnuntaina herättiin kun herättiin ja syötiin aamupalaksi köyhiäritareita ja mansikoita aurinkoisella terassi, jep keskellä talvea :)! Mentiin veneajelulle ja iltapäivällä shoppailemaan Ellin lähellä sijaitsevaan kauppakeskukseen joka olikin tosi hyvä shoppailu paikka.






Mun postaukset on aina tosi jäljessä mun tästä hetkestä (koska en koskaan ehi tulemaan tänne.. :D), joten ajattelin kertoa vähän ihan parin viimepäivän kuulumisiakin. Viikonloppu kului koulujuttujen parissa, auringossa lenkkeilen ja olin lauantai iltana kavereiden kanssa ulkona syömässä. Oli tosi rento viikonloppu, ja niinhän sitä pitääkin! Ehkä vähän turhankin rento, koska älysin eilen vasta myöhään että kappas maanantai aamun ekalla tunnilla ranskan kirjoituskoe. Whoopss. Heräsin aamulla aikaisin ja lenkin jälkeen luin pika kertaukset ranskaa, joka osottautui ihan turhaksi koska se koe oli tosi helppo ja ne jutut mitä harjoittelin meille annettiin valmiiksi.. Tokalla tunnilla mulla oli esitelmä suomen kulttuurista. Pistin koko luokan maistamaan turkinpippureja, myös opettajan, ja oli kyllä parasta katottavaa! Kaikkien ilmeet meni jo happamiksi ihan aluksi (pari rohkeaa lukuun ottamatta 'ei tää nyt niin paha oo, vähän suolainen mut ihan hyvä', näin myös ope). Sitten seuraavan esitelmän aikana mun ope selvästikin purais siihen karkkiin, haha! 

Lakitunnilla käytiin refugee tsydeemei ja sit olikin enään kuvis missä väsäsin pienois tuulimyllyä (long story to be told) ja käytin matikkaa ekaa kertaa puoleen vuoteen kun piti jollain logiikalla saada toisiinsa sopivia paloja. Onneksi oon insinöörin tytär (joka kyllä osottautui vasta tuskaisen puolituntisen jälkeen). 

Koulussa sain mun siskolta tekstarin ja se kutsui mut sen luo koulun jälkeen viettämään aikaa sen ja mun toisen siskon kanssa. Lähdettiin ikeaan, koska siskon piti palauttaa sinne jotain, ja eksyin ruokaosastolle. Ikean ruokaosasto on vaihtarin uusi paraskaveri. Sinne oli tullut uutena juttuna irtokarkki osasto, mistä sai kaikkia candyking karkkeja, ja mulla on nyt lauantaikarkkipussi oottamassa (pitkä viikko tiedossa siis.). Ostettiin iltaruoaksi lihapullia ja muusia, ja voi sitä onnea kun sai skandi ruokaa. Namnamnam!



En olekkaan täällä kertonut että ensiviikolla menen koulun kanssa lasketteluleirille viikoksi. En malta odottaa että pääsen todistamaan monen kaverin ensikohtausta lumen kanssa! Muuta kivaa odotettavaa on lähestyvä tet jakso, jonka näillä näkymin pääsen suorittamaan yhdessä meidän lähellä olevista kahviloista :)

Nyt meen nukkumaan, ei jääny hirveen lyhyeksi tää postaus sittenkään...

Xx Emma

Sorry Non-Finns (again), I'll translate later because I'm about to fall asleep like any minute. Listen to the songs they are nice, and enjoy the pictures from when I had a sleep over at Elli a week ago and my dinner from tonight (IKEA food♥) xx

No comments:

Post a Comment